Skierniewice, dnia  06.07.2015r.

Nasz Znak: RGK ZP 271.3.2015

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ZADANIE PN.:

Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Sierakowice Lewe.

 

Zamawiający: Gmina Skierniewice, ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, REGON: 750148495, NIP: 836-14-78-514, woj. Łódzkie

Adres strony internetowej na której dostępna będzie SIWZ: http://www.skierniewice.bip.net.pl/

Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Skierniewice

Tryb zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.

Kod CPV:         

45000000-7  Roboty budowlane; 45111200-0  Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45233200-1  Roboty w zakresie różnych nawierzchni

Rodzaj zamówienia – roboty budowlane

Przedmiotem zamówienia jest:

Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Sierakowice Lewe

Remontem objęty  jest odcinek drogi gminnej o długości 1083,00 m i obejmuje wykonanie remontu nawierzchni jezdni oraz poboczy.

Remont obejmuje wykonanie następujących robót:

- ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W

- ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S

- ułożenie w miejsce istniejących poboczy warstwy kruszywa łamanego 0/31.5 grubości 10cm na szerokości 0,75 m.

Remontowana nawierzchnia jezdni posiada szerokość od 5,00 do 5,60 m. Droga wyposażona jest również w obustronne pobocza szerokości 0,75 m. Parametry drogi przed i po wykonaniu remontu pozostają bez zmian.

Parametry inwestycji

- długość odcinka objętego opracowaniem – 1083m, ; - powierzchnia nawierzchni utwardzanych poboczy – ok. 1592m2 ; - powierzchnia remontowanej nawierzchni jezdni – ok. 5570m2, ; Łączna powierzchnia zagospodarowania terenu – ok. 7162m2.

Zakres robót

- roboty pomiarowe, ; - roboty rozbiórkowe, ; - frezowanie nawierzchni, ; - roboty ziemne – korytowanie pod konstrukcje pobocza, ; - wykonanie warstw na remontowanej nawierzchni jezdni, ; - wykonanie warstwy remontowanej nawierzchni poboczy, - równie poboczy i uporządkowanie terenu.

Szczegółowy opis zakresu ww. robót stanowiących przedmiot zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ

Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.

Oferty częściowe – Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamówienia uzupełniające – Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Oferty wariantowe – Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.

Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników.

Wykonawca zobowiązany jest do określenia w Ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie do: 30.09.2015r.

Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) można odebrać:

Osobiście w siedzibie zamawiającego, w pokoju nr 209, ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, Urząd Gminy Skierniewice lub za zaliczeniem pocztowym, a także na stronie internetowej: http://www.skierniewice.bip.net.pl/

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Inspektor w referacie RGK - Pan Robert Lewandowski –sprawy dot. procedury przetargowej.

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Skierniewice pok. nr 211.

Termin składania ofert upływa w dniu 21.07.2015r., o godz. 10.00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.07.2015r. o godz. 10.10 w siedzibie zamawiającego – sala narad.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a także brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – przy czym Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

Wykonawcy należycie wykonali w okresie  5  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont/ budowa /rozbudowa/  drogi o całkowitej wartości nie mniejszej niż  300 000,00  zł brutto każde (słownie: trzysta tysięcy złotych) – [jeżeli umowa została zawarta w walucie innej niż polski złoty przeliczenia należy dokonać zgodnie ze średnim kursem waluty NBP z dnia zawarcia danego kontraktu];

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zamówienia – przy czym Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej –  przy czym Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie;

3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

3.1  Ocena przedstawionych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt. VI SIWZ.

3.2  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

4.     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

5.     Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VI.1.2.1 do 1.2.4.

Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wadium: 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych)

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena brutto– 90% (max ilość pkt w kryterium cena – 90 pkt), Termin gwarancji – 10 % (max ilość pkt w kryterium termin gwarancji – 10 pkt).

Ogłoszenie zamieszczono na BZP:  Numer ogłoszenia: 99673-2015; data zamieszczenia: 06.07.2015r.

 

                                                                                                                        Wójt Gminy

                                                                                                                    Dominik Moskwa